HP 5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers)

  • Merk : HP
  • Productnaam : 5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers)
  • Artikelcode : U80MDE
  • Categorie : Garantie- en supportuitbreidingen
  • Datasheetkwaliteit : aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat
  • Productraadplegingen : 19331
  • Info aangepast op : 10 Sep 2024 07:45:55
  • Productbrochure / Datasheet (0.1 MB)
  • Lange productnaam HP 5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers) :

    5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers)

  • HP 5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers) :

    HP Priority Access Plus Service biedt alle kenmerken van HP Priority Access Service, zoals directe toegang tot technisch bekwame remote supportagents en een wereldwijd consistente ervaring in meer dan 60 landen en meer dan 20 talen. Daarnaast biedt het een toegewezen remote aanspreekpunt voor het beheer van uw supportbehoeften en driemaandelijkse rapporten.[1]

  • Korte samenvatting HP 5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers) :

    HP 5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers), Priority Services, Remote, Garantie-onafhankelijk, Standaard werkdagen – 9 uur, 5 jaar, Volgende beschikbare agent

  • Lange samenvatting HP 5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers) :

    HP 5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers). Type ondersteuning: Priority Services, Plaats van service: Remote, Garantiedekking: Garantie-onafhankelijk

Reasons to buy
  • Ondersteuning waar en wanneer dat nodig is
    Pluspunt 1: Toegewezen expert van customersupport die uw servicewensen in het oog houdt.
  • De kracht van goed inzicht
    Pluspunt 2: Driemaandelijks rapport op executiveniveau over de productkwaliteit en de servicestatus om uw bedrijf operationeel te houden.
  • Support op een hoger niveau
    Pluspunt 3: Een speciale escalatieprocedure die afgestemd is op de behoeften van uw onderneming.
Specs
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning Priority Services
Plaats van service Remote
Garantiedekking Garantie-onafhankelijk
Dekkingsgegevens Standaard werkdagen – 9 uur

Leveranciersinformatie
Duur 5 jaar
Reactietijd Volgende beschikbare agent
Servicemethode Telefoon
Type verzorgingspakket Electronisch
Type garantie S
Distributeurs
Land Distributeur
3 distributor(s)
2 distributor(s)
1 distributor(s)
2 distributor(s)
1 distributor(s)
1 distributor(s)
1 distributor(s)
1 distributor(s)
1 distributor(s)
1 distributor(s)
2 distributor(s)
1 distributor(s)
1 distributor(s)
Disclaimer HP 5 jaar Priority Access Plus Service voor pc's (1000+ gebruikers) :

[1] De ondersteuningsdiensten van HP Care Pack worden door HP standaard in het land van aanschaf geleverd. Raadpleeg voor verdere informatie over de dekking van HP Care Pack voor hardwareproducten in een andere geografische locatie de Algemene Voorwaarden van Care Pack voor het betreffende land en de gegevensbladen van uw specifieke Care Pack. Serviceniveaus en responstijden voor HP Care Packs kunnen variëren, afhankelijk van uw land of regio. De service gaat in op de datum van aanschaf van de hardware. Er gelden bepaalde voorwaarden en beperkingen. Kijk voor meer informatie op www.hp.com/go/cpc. Voor HP services gelden de van toepassing zijnde HP servicevoorwaarden en -bepalingen die bij aankoop aan de klant worden verstrekt of getoond. Mogelijk heeft de klant volgens de geldende lokale wetgeving nog andere rechten. De van toepassing zijnde HP servicevoorwaarden en -bepalingen en productgarantie doen op geen enkele manier afbreuk aan dergelijke rechten.