HP logo

HP 5j Premium+ onsite oplossing met telemetrie/DMR/TRV/randapparatuur voor notebooks

Datasheetkwaliteit:
aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat
Productraadplegingen:
15866
Info aangepast op:
15 Oct 2024, 09:16:51
Lange productnaam HP 5j Premium+ onsite oplossing met telemetrie/DMR/TRV/randapparatuur voor notebooks:

5j Premium+ onsite oplossing met telemetrie/DMR/TRV/randapparatuur voor notebooks

HP 5j Premium+ onsite oplossing met telemetrie/DMR/TRV/randapparatuur voor notebooks:

Beperk onderbrekingen met HP Premium+ Support, een slimme service die waarschuwt bij mogelijke problemen met apparaten met behulp van voorspellende inzichten op basis van AI, automatisering en proactieve 24/7 ondersteuning voor onze snelste diagnose en reparatie, waar het werk ook gebeurt.[1,2]

Korte samenvatting HP 5j Premium+ onsite oplossing met telemetrie/DMR/TRV/randapparatuur voor notebooks:

HP 5j Premium+ onsite oplossing met telemetrie/DMR/TRV/randapparatuur voor notebooks, AI-gestuurde inzichten met reparatie op locatie, Remote en onsite, Binnen garantie, Standaard werkdagen – 9 uur, 5 jaar, Respons op volgende werkdag

Lange samenvatting HP 5j Premium+ onsite oplossing met telemetrie/DMR/TRV/randapparatuur voor notebooks:

HP 5j Premium+ onsite oplossing met telemetrie/DMR/TRV/randapparatuur voor notebooks. Support type: AI-gestuurde inzichten met reparatie op locatie, Place of service: Remote en onsite, Warranty coverage: Binnen garantie

Distributeurs
Loading...
Disclaimer HP 5j Premium+ onsite oplossing met telemetrie/DMR/TRV/randapparatuur voor notebooks U85KGE:
[1] De ondersteuningsdiensten van HP Care Pack worden door HP standaard in het land van aanschaf geleverd. Raadpleeg voor verdere informatie over de dekking van HP Care Pack voor hardwareproducten in een andere geografische locatie de Algemene Voorwaarden van Care Pack voor het betreffende land en de gegevensbladen van uw specifieke Care Pack. Serviceniveaus en responstijden voor HP Care Packs kunnen variëren, afhankelijk van uw land of regio. De service gaat in op de datum van aanschaf van de hardware. Er gelden bepaalde voorwaarden en beperkingen. Kijk voor meer informatie op www.hp.com/go/cpc. Voor HP services gelden de van toepassing zijnde HP servicevoorwaarden en -bepalingen die bij aankoop aan de klant worden verstrekt of getoond. Mogelijk heeft de klant volgens de geldende lokale wetgeving nog andere rechten. De van toepassing zijnde HP servicevoorwaarden en -bepalingen en productgarantie doen op geen enkele manier afbreuk aan dergelijke rechten.
[2] Voorspellende inzichten zijn alleen beschikbaar met HP Premium+ Support. Bepaalde HP Workforce Solutions vereisen een HP Insights agent voor Windows, Mac en Android, te downloaden op https://admin.hp.com/software. Ga voor de volledige systeemvereisten en services waarvoor de agent vereist is naar https://admin.hp.com/requirements. De agent verzamelt telemetrie en analyses van apparaten en applicaties die zijn geïntegreerd in het Workforce Experience platform en wordt niet verkocht als een standalone service. Internettoegang met verbinding met het Workforce Experience platform is vereist. HP volgt de strenge GDPR-privacyregels en het platform is ISO27001, ISO27701, ISO27017 en SOC2 Type2 gecertificeerd voor informatiebeveiliging.
Voor een betere gebruikservaring op onze website gebruiken wij cookies. Als u doorgaat op onze site gaan we ervan uit dat u hier geen bezwaar tegen heeft.