4-Year Exchange Warranty (Upgrade & 3-Year Extension) for Lexmark E120n
Hieronder treft u een overzicht aan van de termen en hun betekenis van zowel de standaard garantie als de garantieverlenging.
De "replacement garantie" is specifiek voor de Lexmark inkjetprinters en All-In-Ones; de andere garantietermen hebben betrekking op alle overige printers, MFP’s en MFP opties.
Overzicht Lexmark garantieservices:
Return-to-base garantie
Return-to-base garantie biedt ondersteuning via de telefoon en het internet, en een betrouwbare retourservice in geval van een defect aan het product. Als er een reparatie moet worden uitgevoerd, geeft de HelpDesk een retournummer en het adres van het Lexmark Repaircenter. Het defecte product moet transportgereed worden verpakt en op eigen kosten en risico onder vermelding van het retournummer worden verzonden. Het Lexmark Repaircenter repareert het product meestal binnen vijf tot zeven werkdagen. De kosten van het terugsturen zijn voor rekening van Lexmark.
Exchange garantie (on-site omruil, door-to-door)
Exchange garantie is een aantrekkelijk geprijsde service die een snel en effectief omruilproces van deur tot deur garandeert. Het is heel eenvoudig: Lexmark haalt het defecte product op (het defecte product dient transportgereed klaar te staan) en brengt tegelijkertijd een vervangende unit. In de regel gebeurt deze omruil de eerstvolgende werkdag na aanmelding van de storing. Alle onderdelen en arbeid zijn in de prijs inbegrepen, inclusief professionele ondersteuning via zowel de telefoon als het internet.
On-site exchange garantie (on-site omruil, desk-to-desk)
On-site exchange garantie is een handige en complete omruilservice die het ook gemakkelijker maakt. Bij deze desk-to-desk service zorgt Lexmark voor alles. Het defecte product wordt door een speciale koerier omgeruild, waarbij de cartridge en eventuele opties of aansluitkabels door deze koerier worden overgezet van het defecte naar het vervangende product. Deze service omvat eveneens professionele ondersteuning via de telefoon en het internet. De responsetijd is in de regel de volgende werkdag.
On-site reparatie garantie
Bij on-site reparatie garantie komt een Lexmark Servicemedewerker op locatie om het defecte product on-site te controleren en te repareren. Deze specialist zorgt er ook voor dat het product voldoet aan de strenge kwaliteits- en prestatie-eisen van Lexmark. Bij deze service zijn ondersteuning via de telefoon en het internet, alle onderdelen en arbeid, complete on-site reparatie en testen inbegrepen. De responsetijd is in de regel de volgende werkdag.
Replacement garantie (on-site omruil)
Replacement garantie staat garant voor een snel en effectief omruilproces van deur tot deur. Wanneer een defect is geconstateerd, brengt Lexmark een zo goed als nieuw product zonder cartridge of opties en komt later terug om uw defecte apparaat op te halen. De responstijd is meestal één tot vijf werkdagen. Alle onderdelen en arbeid zijn in de prijs inbegrepen, inclusief professionele ondersteuning via zowel de telefoon als het internet.
Lexmark 4-Year Exchange Warranty (Upgrade & 3-Year Extension) for E120n, 4 jaar
Lexmark 4-Year Exchange Warranty (Upgrade & 3-Year Extension) for E120n. Aantal jaar: 4 jaar