3 Year Onsite Service, Engineer with Parts, 8Hr Resp + 8Hr Fix, Incl. 2 x PM p/a + Accidental Damage Cover
Platinum-service 3 jaar upgrade naar standaardgarantie - Service op locatie, bezoek technicus met volledige set reserveonderdelen binnen 8 uur na foutrapportage, inclusief 2 preventieve onderhoudsbezoeken per jaar en dekking van niet-opzettelijke schade. Scanner wordt vervangen indien reparatie niet mogelijk is. Het reparatiebezoek op locatie van Fujitsu is gericht op bedrijfskritieke ondersteuning van klanten voor wie het scannen een essentieel onderdeel vormt van hun bedrijfsactiviteiten, om uw apparatuur tijdens het eerste bezoek te repareren.
Fujitsu 3 Year Onsite Service, 1 licentie(s), 3 jaar, Ter plaatse, 8x5
Fujitsu 3 Year Onsite Service. Aantal licenties: 1 licentie(s), Aantal jaar: 3 jaar, Service-uren (hours x days): 8x5, Responstijd: 8 uur, Repareer-tijd: 8 uur, Soort: Ter plaatse