location redirect
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package

Merk:
Het algemene handelsmerk van een fabrikant zoals afgebeeld op producten van de fabrikant. Een fabrikant kan meerdere merknamen hanteren. Sommige fabrikanten licenseren hun merknamen aan andere producenten.
HP Check ‘HP’ global rank
Productnaam:
Productnaam is een merks product identificatie, vaak een modelnaam, maar niet geheel uniek. Verschillende productvarianten kunnen dezelfde productnaam delen. Productnaam is een belangrijk onderdeel van de producttitel zoals weergegeven op iedere productdatasheet.
EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package
Artikelcode:
De unieke code welke een merk hanteert voor een product. Meerdere productcodes kunnen gelinkt worden aan een product-datasheet wanneer de specificaties identiek zijn. We mappen foute codes die we tegenkomen weg, en soms ook logistieke variaties.
JE261A show
Show alternative article codes used in the online market place
Categorie:
Het besturingssysteem is het programma dat als eerste gestart wordt wanneer uw computer/server aanzet en dat zorgt dat alle andere programma's op de juiste manier kunnen werken. Bekende voorbeelden van besturingssystemen zijn Microsoft Windows, Mac OS en Linux.
Besturingssystemen Check ‘HP’ global rank
Icecat Product ID:
De Icecat Product ID is het unieke Icecat-nummer dat een product in Icecat identificeert. Dit nummer wordt gebruikt om gegevens over de datasheet van een product op te halen of te pushen. Klik op het nummer om de link te kopiëren.
Datasheetkwaliteit: aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat
De kwaliteit van een product datasheet kent verschillende niveaus:
alleen logistieke data geïmporteerd: we hebben alleen basisdata geïmporteerd van een leverancier, een data-sheet is nog niet toegevoegd door een editor.
aangemaakt door HP: een datasheet is geïmporteerd vanuit een officiële bron van een fabrikant, maar de datasheet is nog niet gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat: de datasheet is aangemaakt of gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
Productraadplegingen: 47091
Deze statistiek is gebaseerd op de 97136 gebruikende ecommerce sites (eshops, distributeurs, vergelijkers, ecommerce ASPs, inkoopsystemen, enz.) die deze Icecat data-sheet kunnen downloaden sinds Uitsluitend productdata van sponsoren is opgenomen in de gratis Open Icecat contentdistributie zoals gebruikt door 94642 gratis Open Icecat-gebruikers.
Info aangepast op: 07 Mar 2024 15:34:52
De datum van laatste wijziging van deze product-datasheet in Icecat.
Lange productnaam HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package :
De korte redactionele beschrijving van HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package

HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package
Meer>>>
HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package:
De officiële marketingtekst vanuit de fabrikant voor HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package.

The HP EPICCenter Contact Center Software for VCX Solutions Series lets organizations offer their customers comprehensive multimedia capabilities that enhance contact choices while providing fully managed, auditable communications
sessions. The solution easily integrates with business application databases so that contact center agents can view relevant information—including recent business history—while speaking on the phone with a customer.
EPICCenter Contact Center software also supports outbound dialing, which allows call responses and call initiation by agents. It also helps contact center managers enhance agent time and contact center use by proactively placing calls for campaigns or follow-up communications.
The base package includes EPICCenter Engine for establishing call-routing rules, EPICCenter Administration for creating contact center profiles and parameters, and EPICCenter Visor for supervising the center and generating management information.

Management

• Expanded management flexibility for remote workers: allows a supervisor to activate a station from a remote location, either through the WAN or the Internet, so that managers can work from home or from alternate office locations; remote management also lets consultants enter the system to monitor the organization’s work


Additional information

• Lower costs, increased revenue per agent: using supervisory monitoring as a training tool, agents can be taught asthey work. Relevant learning experiences decrease training time andincrease effectiveness. In addition, statistics culled from real-time dataproduce actionable intelligence, helping managers better deploy agents,removing or adding them to a shift as needed. Hold times are alsoreduced leading to increased call completions, and by extension, highercaptured revenue.


Technical features

• Intelligent routing capabilities: EPIC Engine software uses information from initial caller contact to help ensure calls are handled by an agent best able to respond to a customer’s needs; an easy-to-use GUI interface is available to configure routing rulesand priorities designed to provide the best use of available resources while improving customer service


Services

• Enhanced customer service: IVR system portal: lets automated voice prompts/menus and caller input be used to define the requirements of incoming calls, retrieve data from an external database, and provide voice messages to callers waiting in queue and call back. Options to ease caller waiting: provide options, including announcement of the predicted wait time, music or organization-relevant announcements, or option via IVR to request a call back from an agent.


User productivity

• Increased agent productivity: HP EPICCenter Agent provides contact center workers with an intuitive,Windows®-based on-screen toolbar that can be customized by an administratorto include the most frequently used features; because minimal screenspace is required by the application, agents can simultaneously viewmultiple PC applications, including tools such as CRM applications thatare native to the contact center


Voice functionality

• Extended value with inbound and outbound activities: EPICCenter software also supports blended routing that lets agents generate outbound calls to contacts

Korte samenvatting HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package:
Deze korte samenvatting van de HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package-datasheet is automatisch gegenereerd en combineert de producttitel met de eerste zes belangrijkste specs.

HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package

Lange samenvatting HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package:
Dit is de automatisch gegenereerde lange samenvatting van HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package, gebaseerd op de eerste drie specs van de eerste vijf spec-groepen.

HP EPIC 10-10-1 Base VCX Software Package